ullared.

Idag blev det Ullared med Malin och Åbro. Det var roligt. Riktigt skönt att komma härifrån lite ibland, om det så bara är för en dag. En riktigt bra dag, med några små fynd och ingen ångest för att man handlat för mycket!

Jag gick upp klockan 04.00 i morse, vilket betyder att om en timme har jag varit vaken i ett dygn. Ja, jag sov ju typ en timme förut också, och några minuter i bussen på väg till Ullared.

Jag skulle sova som en stock just nu om det inte vore för att jag skulle hämta min bror på Metropol. Det stängde 2, jag trodde 1, så jag vaknade till tio i 1 och låg och väntade, men ingen ringde. Det stängde såklart 2.



Jag vet allvarligt talat inte vad det är med mig längre. Jag mår så illa, hela tiden. Eller ja, nästan hela tiden. Minst någon gång om dagen känns det som att jag kommer spy. Det kan komma utan att jag har ont i magen numera också. Jag har fått tid för ultraljud av gallan, men tänk om det inte är det då? Ska jag behöva gå såhär och må lite småilla typ hela tiden då? Jag hinner ju inte utreda nånting eller springa på sjukhuset hela tiden innan jag åker.

Det är hur som helst riktigt jobbigt, jag känner mig hindrad att göra vissa saker och sådär. Jag vet inte vad det kan vara. Idag har jag i och för sig ätit väldigt onyttigt, men jag har hållit mig borta från friterat och sånt som jag skulle göra. Vart kommer då det här jävla illamåendet ifrån? Jag hatar att må illa, det är fan jobbigare än huvudvärk.

Nej, NU! Nu ska jag sova, äntligen.

Imorgon blir det bowling och kanske film med Kim och Mickaela. Ska bli roligt.





Bjuder på en bild från idag när vi testade fina glasögon! :)



Och en på dessa fina, ILLRÖDA sammetskor som jag blev lite kär i, i Västervik. Dock ser dom inte så ILLRÖDA ut på bilden, men det var dom. Åh!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback