koh phangan

5Har blivit väldigt snålt me-d uppdate-ringar har jag märkt5! haha

5Me-n de-t är väl bara e-tt te-cke-n på att vi har de-t bra, e-lle-r har jag Fe-l5?
5Tange-ntborde-t har fÅtt e-n knäpp oxå och skrive-r lite- olika roliga siffror och bokstäve-r när man försöke-r skriva nånting, har hört att de-t är -en fuktskada. 5Me-n what to do5?

vi har de-t iaf bra här me-d massa sol och bad och allting som de-t inne-bär.

igår va vi i haad rin och åt julmat, jansson, köttbullar, skinka och he-la bale-tt-en5! de-t va gooott5!

nu har dom andra åkt till haad rin för att fe-sta, me-n jag stannade- här, orkar inte- me-d bilfärde-n på 45 min och så är jag rätt se-g -efte-r -en he-ldag i sole-n5! så jag tänkte- snart gå och lägga mig5!

5Nu släcke-r dom ne-r här ne-re- oxå så nu är de-t dags för mig att gå och lägga mig oxå5! ska försöka lägga in lite- bilde-r någon dag, har ju huuuur mycke-t bilde-r som he-lst.

ville- bara uppdate-ra e-n lite-n sväng innan jag gick och la mig5!

5GONATT!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback