koh samui

Jag veeeeet att jag varit helt vardelos pa att uppdatera bloggen. Inte gjort det en enda gang sen vi kom till Thailand, vilket vi gjorde forra lordagen. Vi ar nu inne pa 11e dagen i Thailand och det kanns som att det bara gatt nagra dagar.

Har har vi haft sol dom flesta dagarna, vi har legat pa stranden, jag har till och med brant mig sa jag flagnar pa ryggen, det ar skont! :D Idag ar det dock molnigt men valdigt varmt.

Har har vi haft en dag pa 10 kvallar som vi inte rort alkoholen. Det borjar kannas i kroppen nu att man blivit lite mor. Men ikvall ska jag inte dricka en droppe. Idag blir det istallet att packa ihop vaskan igen och ligga och slappa.

Imorgon drar vi ju till Koh Phangan for att ha en lugn (?) jul. Det ska bli mysigt, hoppas att det blir mycket sol och bad dar oxa! :)

Jag har ju bokat hemresan nu ocksa. Sa den 4e januari klockan 09.10 ar jag i kalla Sverige igen. Det kanns sisadar, jag saknar alla dar hemma och allt som Sverige innebar, FORUTOM snon och kylan, det kan jag va utan.

Har har vi hangt pa ett stalle som heter Viking Bar varenda kvall. Ett svenskt stalle dar dom spelar massa svensk musik. Heeeelt underbart. Vi har traffat mycket roligt folk ocksa.

Och herregud, vad mycket ogongodis det finns pa det har stallet. Mina ogon mar helt underbart nar dom far se sa mycket fint. :)

Nahe, en liten uppdatering iaf, kan inte lagga in nagra bilder heller, da vi sitter pa ett internet-cafe. Men nu vet ni i alla fall att jag mar bra! :) Nastan lite for bra!

Saknar er dar hemma. Ni vet vilka ni ar! Snart kommer jag hem och gosar med er igen! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback