Imorgon Hanoi

Fortfarande kvar i Da Nang. Imorgon klockan 6pm drar vi vidare med flyg till Hanoi.

Nu har jag börjat längta något sjukt till Thailand. Sol, bad och ögongodis. Det är vad jag behöver. Jag är just nu vitare än jag var när jag lyfte från Sverige. Haha, inte okej!

Men vi har det bra, lugnt och skönt minsann. Vi sover mycket, äter god mat och har det allmänt bra i utlandet även att det regnar mest hela tiden.

Min hemlängtan har också gått över. :) Jag vill absolut inte åka hem. Jag önskar av hela mitt hjärta att min mage börjar sköta sig som jag vill och jag kan stanna längre än bara till januari.

Så. Om bara 5 dagar typ drar vi vidare till Thailand. Och solen, förhoppningsvis. Vietnam är bra, jättefint och allt såntdär. Men det är för lite turister för min smak, än sålänge. Om några år kommer det säkert vara lika mycket som i Thailand. Det enda stället, som det känns nu, som jag kommer sakna riktigt ordentligt i Vietnam är Nha Trang. Absolut.

Ikväll ska vi nog äta indiskt ser det ut som. Blev sugen på det där brödet med curry som Rebecca och Therese åt häromdagen när jag och Sanna sprang runt i 1½ timme för att hitta något normalt att äta. Haha.

Min mage mår bra sen igår morse, peppar peppar. Och såhär hoppas jag att det fortsätter. Det är så mycket skönare så. :)

Pusshaaj

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback