ensamhet

Idag har jag varit heeelt ensam hela dagen. Det jag har gjort är typ tagit ett bad, läst i min bok, beställt upp mat (som bestod av pommes och vitlöksbröd och ett stort glas vitt vin) och så har jag kollat på paradise hotel. Riktigt många timmar har jag tillbringat framför datorn och Paradise. Helt underbart! :)

Sen tänkte jag, jag lägger mig i sängen och läser lite. Jag hann läsa 3 sidor, innan jag kände hur ögonen föll ihop. Jag somnade direkt utan att känna mig speciellt trött faktiskt. Sängen kan vara bland det skönaste jag legat i, den luktar nytvättat, jättegott. Åh, jag kommer sova som en drottning inatt. Jag la mig ner och skulle se på Bachelor som vi råkat börja fastna lite i, men det var helt omöjligt, 2 minuter, så höll jag på att somna.


Det är SÅHÄR hotellbadrum ska se ut.


Såhär såg min romantiska middag med mig själv ut. Mat och Paradise hotell! :D

 
Underbara slappardag! Älskart! Och vad gör den här sängen med mig? Tänk om jag aldrig mer vaknar när jag väl somnat hårt? :O

Nu ska jag i alla fall snart gå och lägga mig. Klockan är ju ändå 22.23. Haha! :D

Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback