nu borjas det

Sitter i Tong Sala, jag orkade inte sitta kvar i Ban Tai dar vi bodde. Satt hela morgonen och pratade med en av sydafrikanerna och en kille som hade skadat sig i en helikopterolycka. Mycket intressant att lyssna pa det. Hemskt. Han hade fortfarande stod for benet aven att det var 3 manader sen. Hua. Brytit ryggen och benen ner i rumpan och allting.

Jag sitter har och ar nervos for batresan. Det ska bli laskigt. Jag hoppas absolut att jag overlever.

Ska snart knata bort till ett pharmacy och fraga om nagra aksjuketabletter, ifall ifall..

Jag har ont i min hal oxa. Aj, aj.

Men jag somnade 9 igar kvall och sov som en stock till 8 i morse. Sa himla skont det var att sova ifatt lite.
Engelsmannen kom inte hem forran 7 i morse och lat ingenting inatt, inga knackningar och ingen som skrek. Underbart.
Dom hade tydligen akt och tattuerat sig allihopa igar. Haftigt, synd att jag inte fick se dom! haha.

Jaja, nasta gang jag skriver ar jag i Sverige igen troligtvis. :) Ska bli sa obeskrivligt skont att komma hem. Just nu ar jag jattepepp pa det, men sa fort jag kanner kylan kommer jag angra mig! haha!

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback