fel sida?

Har jag vaknat upp på helt fel sida idag eller?

Jag har inte vaknat en enda gång inatt, somnade som en stock igår, men när jag väl vaknade idag vid klockan 07.00, så var jag fortfarande JÄTTEtrött, men kunde ändå inte somna om. Jag såg fram emot att äta den goda frukosten igår, men idag? Jag är inte det minsta lilla hungrig eller sugen på någon frukost minsann.

Jag har ont i magen, har ett tryck över bröstet och mår lite småilla igen. Är det här tacken för att jag försöker ta hand om mig och bor på fint hotell och allt? Ska jag behöva må dåligt då igen? Skitgrej.

MEN! Imorn åker vi till Thailand! :D Tydligen, enligt några väderprognoser så regnar det lite där också. Men vad gör väl det? Regn har vi vant oss vid den här resan!

Om två timmar ska jag checka ut från det här hotellet också. Jag kommer inte kunna äta någon frukost. Typiskt.. Jag får väl äta lunch här innan jag åker härifrån antar jag.

Idag kommer tjejerna hem oxå! :D Kanske är dom jag har saknat? Därför jag mår dåligt kanske! :)

Nu ska jag iaf se på paradise innan jag måste checka ut härifrån. Usch.

Gode Gud, låt mig må bra. Att må såhär, får mig att vilja dö, gå upp i rök, försvinna, inte leva något mer alls. Tappar helt livsgnistan när jag mår såhär dåligt. Ingenting känns kul då. :( Fan.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback