hemma.

Kom hem i tisdags morgon. Har inte återhämtat mig för 5 öre än. Jag är förvirrad, sover konstiga tider, kan inte hålla mig vaken, huvudvärk osv osv. PLUS att jag blivit sjuk, har lite feber hela tiden, hemsk hosta, ont i halsen o sånt kul. Så det jag gjort sen ja kom hem är typ att ligga i soffan, sova, äta, se tv. Jag har inte varit ute en enda gång.

Resan hem gick förvånansvärt bra. Jag har ingen som helst koll på vad klockan var, men vad gör väl det? Jag sov nästan hela vägen från Bangkok till Finland. Mycket väntan blev det. Och i Bangkok var jag så trött att jag typ somnade sittande. Så det var segt.

Jaja. Får väl se om jag fortsätter blogga någonting nu när jag kommit hem! :)

Idag ska jag iaf knöla i mig lite tabletter och ta mig in till Vimmerby för att träffa vännerna iaf! Ska bli kul. Däremot kommer jag nog inte stanna överdrivet länge ikväll eftersom att jag vaknade 04.52 idag och brukar bli pangtrött framåt 18.00. :)

Jag saknar värmen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback