födelsedag.

Hmm. Idag fyller jag år. 25 år. Halvvägs till 50. Fyller vuxen säger alla. Är jag vuxen nu? Ingen ungdom längre. Fyfan så hemskt.

Jag är bitter också. Jag har sagt hela tiden att jag inte ville fira, till mina vänner. Men nu när jag väl fyller år, ja, nu vill jag fira. Jag vill dricka alkohol, dansa och skratta med mina vänner. Jag vill fira tills det blir morgon. Jag vill ha så ont i fötterna och sånt sus i öronen när jag går och lägger mig att jag inte kan sova. Men istället blir det inget firande alls. Imorn ska familjen ut och äta på Kina. På lördag kanske bowla med Malin. Ja, det får duga.

Jag får hela enkelt kanske vänta tills någon annan helg, när mina vänner har tid och lust o sådär. DÅ ska iaf jag fira min födelsedag! :)

Jag ska börja träna också. Jag ska träna bort 9 kg till sommaren. Jag SKA klara det. Min kusin har lovat att peppa mig. Och jag ska inte ge upp. Jag ska gå en timme varje dag, äta bättre och styrketräna 3 dagar i veckan. MINST. Då borde det försvinna några kg! :P

Idag åker jag till Linköping med min mor. Vi åker tåg. Det är mysigt! :) Jag ska göra av med lite pengar, så att min bitterhet försvinner. Sen ska jag åka hem, och stänga in mig. Och strunta helt i att jag fyller år idag. Om jag är pigg och alert, så följer jag med Filip redan idag och tränar.

Thankyou, and have a nice day.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback