joy hotel

Sitter nu tillbaka pa joy hotel, dar vi ska sova varan sista natt innan vi drar till Thailand. Som jag ser fram emot det. :)

Ursakta mig for att jag skriver lite deppinlagg ibland, men man kan ju inte alltid vara overlycklig och ma bra. Men nu mar jag bra igen, at frukost pa hotellet forut, jattegott med vanlig apelsinjuice! och jattegott med en vanlig macka med vanligt smor och apelsinmarmelad pa! :)

Nu ska jag snart ga upp i varat rum. Sa fort det ar fardigstadat. Passar pa att kolla facebook oxa nar man sitter har nere, inte ofta man kan gora det i detta land. Visst, Vietnam har varit mysigt och lugnt, men, Nha Trang, dar alla turister och alla restauranger och all fest va, det va dar det va bast. Sa jag hoppas absolut att det ar sa i Thailand nu nar vi kommer dit! :D

Och vad ar det jag laser pa facebook? Att Rolle inte har kvar Harrys? SKANDAL! Jag tanker dissa Harrys fran och med nu. :(

Och sa underbart det var att se Paradise Hotel! Nu vet jag iaf lite som hant! Det var skont att hora massa svenska! HAHAHAHHA! hora svenska! :D KUL!

Jaja. Sova en svang kanske?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback