bilder.

Nu mår jag äntligen lite bättre, för 8 mile är på HBO på tv:n igen. Ögongodis får en alltid på gott humör. Så såg jag en så himla rolig bild bland Beccas bilder också. Nu ska jag försöka lägga in lite bilder, går det sakta, får ni några, om det går fort, så ska jag lägga ut massor! :D

    

Bild 1: Tågresan mellan Nha Trang och Tuy Hoa. Värsta resan jag varit med om med tanke på att jag mådde dåligt hela vägen. Annars hade det nog varit kanonkul! :)

Bild 2: En härlig kväll med början på Oasis med 3-rätters middag, vidare till Why Not- bar och avslutade på Sailor club. KUL kväll!

Bild 3: Nakendans i huset mitt ute i ingenstans. Då måste man få göra det bästa av situationen och dansa nakna till Justin Bieber innan sänggående!

     

Bild 4: Huset vi bodde i, i Tuy Hoa. Jättefint, synd att det låg så öde och att det va fuktskadat osv, annars hade det varit perfekt! Stranden var kanonfin!

Bild 5: Såhär såg vårat kök ut i huset.

Bild 6: Vi åkte taxi i 40 mil och fick se mycket intressant. Fick se en översvämning i en liten stad någonstans.

   

Bild 7: Toplessdag i solen på våran alldeles egna 1 mils strand.

Bild 8: Den underbara klassen jag var i i Tuy Hoas engelska-skola. SÖTA barn.

Bild 9: Bebis-Gecko i huset. Så söta dom är. Förutom den ilska geckon som anföll mig och Sanna.

   

Bild 10: När vi åkte taxi mellan Nha Trang och Hoi An åkte vi uppe i bergen, molnen var under oss och det slog lock för mina öron.

Bild 11: På en nattklubb (som stängde 23.00) där dom spelade öronbedövande musik och hade epilepsilampor på heeeela tiden. Sjukt kul att dansa av sig!

Bild 12: På en klubb i Hoi An, eller utanför, där det skulle vara mycket folk. Vi gav upp väntandet på folket vid 23 typ och åkte vidare.

(För övrigt, förlåt för att bilderna kommer i sån ruskig oordning, men jag tar av allas bilder.)

   

Bild 13: Efter den öde klubben åkte vi vidare till en annan liten bar, inget dansgolv osv, men rätt mys ändå!

Bild 14: Sanna vid floden. Fint väder dagen till ära!

Bild 15: En mysig liten gata som vi hittade när vi var ute och äventyrade.

   

Bild 16: Åh, jag blev plötsligt jättesugen på kyckling. Eh? Vem vill köpa såna där kycklingar?

Bild 17: Hotellrummet när vi kom hit till Da Nang förut idag. Men det kändes inte bra, inga restauranger runt omkring och helt dött. Så vi åkte in till stan igen där vi nu bor.

Bild 18: Utsikten från det hotellet. MYCKET finare än den vi har nu dock, sitter till och med galler runt hela balkongen på det här stället!

Nu kommer det lite äldre bilder igen, tror jag.

   

Bild 19: Dans på Sailor Club (Nha Trang). ÄLSKADE Sailor Club, jag saknar dig! <3 (Notera italienaren som hånglar upp en tjej i bakgrunden, han vaaaa på!)

Bild 20: Älskade, fina Oasis (Nha Trang). Bakisdag där. Sjukt bra ställe, underbar mat osv.

Bild 21: En bild på allra första, den bästa, middagen i Vietnam!


Så! Nu har det tagit 1½ timme att ladda upp dom här bilderna (8 mile började när jag började ladda upp, nu är den slut). Så njut ordentligt.
Nu ska jag krypa ner med min bok i sängen, sen sova. Och hålla tummarna att jag mår bättre imorn!










Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback