ban tai

Sitter i receptionen pa varat hostel, pink's bungalow. Dom andra har akt in till haad rin for att festa lite, men jag orkade verkligen inte ikvall. Det har blivit 5 timmars somn sammanlagt pa 2 natter. Det har blivit mycket alkohol och jag har verkligen haft skitkul, men nu far det bli tidig sanggang ikvall sa att jag ar pigg och jattepepp pa nyar imorn. :)

Har har vi det bara bra, varmt som bara den och sjukt mycket roligt folk! Inatt hittade Rebecca 4 stackars engelsman som inte hade duschat pa hur lange som helst och inte fick nagon plats pa hostelet, sa hon erbjod dom att ta en dusch hos oss och sova hos oss. Sagt och gjort, en av dom skulle sova hos oss, en av dom hos Therese och Sanna och 2 av dom i vara hangmattor pa altanen. Efter nagra minuter kom en av dom som skulle sova i hangmattorna in och la sig bredvid mig. Sa vi va 4 stycken i sangen inatt. Valdigt trangt och inte manga timmars somn eftersom att det blev sa varmt. :)

Jag tankte ta mig ut till seven eleven och fylla pa min mobil, men jag vagar inte ga ensam for det ar kolsvart och massa hundar springer runt har. Nar vi gick hem idag lat det som att en hund blev ihj'lbiten, den skrek huuuur hogt som helst och sen blev det knapptyst, sa satt det en svart hund lite langre bort, foljde oss med blicken och det sag ut som att den skulle attackera narsomhelst, sa jag ar feg och stannar har istallet.

I tisdags kom vi hit, vi bestamde oss for att festa. Det var halfmoon-party i djungeln och dit gick vi senare. Traffade 4 trevliga norrlanningar, 2 engelstjejer och 2 amerikaner som vi tog sallskap med ut dit. 100 bath for taxi nar man kan ga pa en halvtimme. Pff, 24 kronor ar mycket pengar.

Det var iaf sjukt mycket folk dar, ingen aning om hur mycket men det va folk overallt, sakert 5 olika barer, en grasplatt som var sakert som en halv fotbollsplan (om inte storre) som folket dansade pa. Kul med sa mycket folk och bara dansa av sig! :)

Nar vi kom hem pa natten satt vi uppe lange och pratade och tog aven ett dopp i havet. Sa da kom vii sang 6 pa morgonen och jag vaknade 8 igen och kunde inte somna om. Onsdagen sov jag inte nagonting pa dagen och kom i sang kanske 2 inatt men sov inge bra inklamd mellan 2 svettiga och varma killar. Sa nu ska jag snart ga och lagga mig.

Som sagt, imorn blir det fest for hela slanten. Jag orkar aldrig blogga langre sa jag far helt enkelt beratta allting nar jag kommer hem istallet! :)

Pusshej!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback