tv.

Igår var det premiär för "Bartenderskolan". Ännu ett sånt där program som jag bara älskar. Massa ungdomar som dricker massor och gör bort sig i tv. Så nu går både "Bartenderskolan" och "Kungarna av Tylösand" på tv. Den 11:e börjar även "Paradise Hotel". Men vi kommer få se Paradise på web-tv i ett varmare land antar jag!

Jag skulle dock aldrig kunna vara med i ett sånt program. Men hade dom haft kameror på oss när vi festar, då hade det sett ut typ likadant. Vi är nästan lika galna. Haha.

Det ska bli helt otroligt roligt att festa med dom här galna tjejerna utomlands också. Vi kommer ha så grymt kul!

Jag ska försöka lära mig att lägga in filmer från youtube också. Men det verkar inte gå så bra! :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback