trött.

Jag förstår inte. Jag sover typ 9 timmar varje natt, jag är ute och går typ en timme varje dag, jag äter och dricker som jag ska. VARFÖR är jag då så sjukt trött och har huvudvärk varenda dag?

Vaknade med huvudvärk idag, den har fortfarande inte blivit bättre, trots att jag legat och halvsovit i typ en timme.

Det skulle inte förvåna mig om jag hade en tumör, inte ett dugg.

Idag längtar jag till resan, något oerhört. Jag vill sola, bada och festa. Det är så att jag får rysningar, enda ner i tårna. ÅH! Jag längtar till och med efter att sitta på flygplatsen, flyga och komma fram och inte ha nånstans att sova. Ja, till och med det låter underbart i mina öron, för då är vi inte hemma i Sverige. Då är vi typ 15 timmar hemifrån. Kan det bli bättre? Jag vill att det ska va snart. Men den som väntar på något gott osv.. Jag kommer faktiskt ihåg när Rebecca skrev på sin facebook att det var typ 115 dagar kvar, och så började dom skriva att det var 80 dagar kvar. MEN, nu är det bara 40. :) Om ens det.

VÄRME! Man ser verkligen hur jag njuter. Och detta var för bara någon vecka sen.


Imorn blir det onsdagspub på mitt älskade Harrys, mitt andra hem. Okej, Harrys, dig kommer jag sakna när jag är borta i några månader.

Idag är det jag som lagar mat, har varit så himla sugen på vårrullar och nudlar. Hur länge som helst. Så idag, idag blir det vårrullar och, inte dom jättegoda nudlarna, men nudlar, det blir det. Familjen uppskattar det nog inte sådär värst. Men jag, jag gör det. Och det är huvudsaken! :D

Mmm, mmm, mmmmm, vräka vårrullar ska göras idag! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback