"Thailandsturister i trubbel"

Har aldrig sett det programmet innan, och nu hann jag bara se 20 minuter. Det räckte för att göra mig jättenervös och orolig. Det var lite om Fullmoon-Partyt på Koh Panghan. Där var sjukhustältet fullt av såna som mådde dåligt och hade blivit drogade osv. Jag vill inte bli drogad.

Så var det någon tjej som hade stannat hemma från festen, för att hon var trött. Hon hade glömt låsa dörren och vaknade av en kniv mot strupen och en gammal äcklig gubbe som våldtog henne samtidigt. Låsa dörren är alltså ett måste.

En man satt i fängelse, 26 år fick han för att någon hade smugglat ner ecstasy i hans väska. 26 ÅR! Herregud, jag är ju gammal när jag kommer hem om jag skulle råka ut för något sånt.

Jag vill inte att det ska hända nånting där nere, jag vill ju bara ha roligt. Men med min tur, eller om man ska säga, med min otur, så kommer nånting hända mig, det känner jag på mig. Kul känsla.




Nej, nu bestämmer vi att vi har bara roligt istället! :D

Fick ett lagom trevligt besked om resan idag också. Vi mellanlandar i Kina, Peking. Där skulle vi landa typ 10 på morgonen dagen efter att vi flygit från Sverige, sen skulle vi flyga vidare mot Vietnam på kvällen typ 20. Men nu fick vi ändringen att flyget skulle gå vidare 19 dagen EFTER. Så, just nu har vi 36 timmar att slå ihjäl på en flygplats i Kina. Det låter lagom roligt.

Men förhoppningsvis så får vi flytta fram våran resa till den 12e november istället. Och då är det dom 12 timmarna vi får vänta vilket inte känns så farligt. Jag ska hålla tummarna hela natten, om jag nu kan sova något efter att sett på det här hemska programmet!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback