sjuk?

Jag fick ett likadant anfall i fredags natt som i onsdags natt. Fast denna gången va illamendet 100 ggr värre än huvudvärken. Jag hade grymt ont i magen också..

Så var hos läkaren i måndags, och dom trodde det va gallsten. Bra, bra att åka utomlands med det.. Får med mig några starka smärtstillande och sådär i alla fall. Usch, det var verkligen hemskt. Jag trodde att jag skulle dö.

Nu är det 29 dagar kvar tills vi åker! :D Vi var och kollade på bilder och sådär på huset vi ska bo i 2 veckor i Vietnam. Det såg mycket fint ut, jag tror vi kommer ha det bra där.

Jag börjar få grym resefeber också, blir nervös och magen suger ihop sig varenda gång jag tänker på det. Men det ska nog gå bra! :) Samtidigt så är det ju ett lyckorus i magen!

Idag ska jag och Rebecca åka till Västervik. I brist på annat typ, vi är ju just nu arbetslösa båda två. Sitter hemma och väntar på resan typ.

Men, för mig är det nog rätt bra att va hemma och ta det lugnt lite. Min mage är inte okej, jag mår lite småilla hela tiden och kommer inte få äta något onyttigt längre. Åh, min stora passion i livet är ju att äta god mat!

Jaja. Jag ser fram emot att träffa Kim ikväll också. Gå en sväng och prata massor.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback