saknar.

Idag längtar jag tillbaka när jag och Kim bodde i lägenheten. Något otroligt. Saknar både lägenheten och Kim.

Vad vi hade det bra, egentligen. Paradise Hotel känns inte lika roligt nu som det va när vi såg det tillsammans. Allt på tv va bättre än det är nu. Saknar kvällarna när vi låg i varsin soffa och såg massa olika program, när vi hade vänner-maraton, oc-maraton osv.

Saknar morgnarna när vi vaknade, åt frukost tillsammans och såg tv. När vi lagade mat tillsammans osv.

Jag saknar allt vad det innebar. Jag trivdes som fisken i vattnet i Kims sällskap, och gör det fortfarande iofs.
Saknar när vi åkte hem till våra föräldrar och åt, saknar våra storhandlingar.

Ja, jag saknar allt helt enkelt. Saknar Kim. Bästa vännen och människan i världen. Älskar dig! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback