resa.

Jag har varit i Tunisien. Imorgon är det en vecka sen vi kom hem. Jag har aldrig varit mer sugen på att resa än vad jag är nu. Jag fick verkligen mersmak. Värme, alkohol, bada och framför allt. Massa ögongodis. Jag älskar ögongodis. En hel massa fina killar att titta på. Avklädda, bruna, fina. Oh.

I Tunisien fanns det mycket såna. Mörka, hårlösa killar. Dansande killar. Exakt en sån jag vill ha. Lite mörkare, hårlös, vältränad och han ska kunna dansa. Varför har jag börjat gilla killar som dansar? Det är sexigt. Det är det verkligen.

I Tunisien bodde vi på stranden. Våran utsikt såg ut som här nedanför. När jag låg i min säng, och jag drog undan gardinerna, så såg jag palmer och havet. Finns det något bättre eller?








Maten var dock inte världens bästa. Det gick att äta. Men det var ingenting man längtade efter. Men NU! Nu längtar jag verkligen tillbaka till den äckliga maten. Jag drack fanta/rosé till lunchen och middagen. Och på kvällen när jag gjorde mig iordning lyssnade jag på musik, dansade runt och drack mintu och kahlua. Jag var där med min familj. Det var inte jätteroligt, men det blev verkligen en lugn och skön resa!

 


Nu längtar jag något otroligt till att åka iväg till Vietnam. Jag har resfeber, och jag är jättenervös. Men det ska bli sååå skönt! Det jag är mest nervös för är att åka hem ensam. Annars skulle jag nog inte vara något nervös faktiskt... Men vi får se helt enkelt.

Den här veckan har jag än sålänge inget jobb. Får se om dom ringer, vilket jag inte hoppas faktiskt. Jag vill va ledig denna vecka, har inte hunnit vila bort min förkylning som kom innan vi åkte utomlands. Och jag är trött jämt!

På torsdag åker jag förhoppningsvis till Norge. Om allt går som planerat iaf. Jag har bokat biljett och allting och kommer få omboka om jag inte kan åka då. Plus att jag inte har någon helg jag kan åka innan jag åker till Thailand, så antagligen kommer dom typ 700 kr gå till spillo. Varför tar man inte avbokningskydd och är lite smart? :P

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback