resa.

Idag är en sån dag då jag längtar något heeeeeelt OOOOTROLIGT efter att åka härifrån. Jag var ute och gick förut, en långpromenad i kylan. Det var så kallt att det gjorde ont i ansiktet och mina lår domnade bort. Då gick jag och tänkte på att om 2 ½ vecka åker vi härifrån.

Nu när jag mått så himla dåligt och sådär har dom här dagarna inte varit så många, då jag längtat. Jag vill inte må dåligt utomlands osv.

Imorgon ska jag åka iväg till Västervik och göra ultraljud. Jag tror inte längre att det är gallan, då jag inte har så ont i magen när jag får dom här anfallen längre. Jag mår bara otroligt illa och får lite svårt att andas och tror att jag ska dö. Många säger att det kan vara magkatarr, kanske kan va så, synd bara att det inte går att göra något åt det.

Sitter och kollar på baksmällan nu, den går på tvn. Så sjukt rolig film, jag skrattar hela tiden! hahah.

För övrigt är det bra, allting. Typ. Jag har blivit sugen på kärlek, bli sådär otroligt kär. Ligga och mysa, se film ihop, hålla handen på stan och bara va... med någon man är kär i, som gör en så himla glad och verkligen bryr sig om en.

Men, det får bli ett senare problem. Jag tänker inte bli kär innan jag åker i alla fall. Och när jag kommer hem kanske den här känslan har gått över!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback