onsdagspub.

Va på onsdagspub i onsdags som sagt. Det var hur roligt som helst. Jag och Rebecca förfestade ensamma i stugan ute i skogen hos henne. Pratade massa resa och sånt där. Dansade och hade roligt. Sen åkte vi in till stan med hennes syster. Inget folk alls på Harrys, vi fick bestämma dagens drink som vi kunde köpa för 50 kr, blev såklart Rosa Pantern. Vilken vi drack rätt många av.

Therese kom och hälsade på där nere också, drack cola och flörtade med gammal människa från Norrland. Kim kom också dit. Åh vad roligt det är att träffa henne. Har träffats på tok för några gånger i sommar och höst. :( Men det är väl sånt man får ta.

När vi åkte hem kände jag huvudvärken som bara blev värre och värre, det riktigt dunkade i pannan och tinningarna. Jag vet att det kommer från nacken, men aldrig känt det på det sättet.

Jag somnade till några minuter, sen vaknade jag av ännu värre huvudvärk. Dom första timmarna var det bara huvudet som höll på att sprängas men sen kom illamåendet också. Har haft migrän några gånger innan, men då har det inte varit så illa som det va den här gången. Jag tänkte att det skulle gå över snart, men inte då. Vid typ halv 6 va det så illa att jag va tvungen att gå upp och badda pannan i kallt vatten, jag kallsvettades och mitt ansikte ångade. Usch vad hemskt det va.

Så mamma kom och hämtade mig när hon hade kört tidningen klart. Snälla hon. Hon gav mig migrän-spray på vägen hem, men biverkningen va tydligen illamående, så jag höll istället på att spy hela vägen hem. Huvudvärken gick bort lite hela tiden. Den försvann rätt snabbt, men nackvärken satt kvar. Så fruktansvärt det var. Vid halv 10 kunde jag äntligen somna, var väl antagligen för trött för att va vaken för jag kunde somna på rygg, vilket jag aldrig kan annars.

Så nu är det väl dags att sluta sova på magen. Det som är det skönaste, men jag tror det är det jag får så ont i nacken av. :( Usch.

Så igår låg jag bara hemma och sov/halvsov och såg på tv hela dagen. Skönt, jag var helt utmattad.

Ikväll blir det filmmys hos Elin och Malin. Det ska bli mysigt! :) äta lite också kanske. Imorn är det marknad också. Skojigt. Jag ska ha en lugn helg utan alkohol. Och det blir väl nästa också för då ska jag åka till Ullared med Åbro-tanterna! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback