konstigt.

Det är såhär, min blogg ligger inte ute nånstans, jag skriver för mig själv och för mina vänner. Hur kommer det sig då att det idag är rätt många som läst min blogg, och framför allt, rätt många som till och med kommenterat.

Kan någon förklara det för mig skulle jag bli jätteglad. :)

Idag är det kanelbullens dag för övrigt. Varför har inte någon vänlig själ bjudit mig på kanelbulle då? Ska jag ha någon kanelbulle får jag gå och handla själv minsann! Vet ni vad? Då struntar jag i kanelbulle! HUR sugen jag än är.

OCH så vill mina föräldrar se på värdelösa Ullared ikväll. Jag ser hellre en film, eller svenska biggest loser. Tråk.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback