huvudvärk.

Idag håller mitt huvud på att sprängas, va ute och gick en sväng förut och trodde att den friska luften skulle göra det bättre, men nej. Det blev nästan värre.

Jag la mig i soffan och kollade på tv, somnade en stund. Mamma kommer in och ropar att jag ska skära upp köttfärslimpan om 10 min. Jag lägger mig skönare och tänker, 10 minuter, det kanske min huvudvärk försvinner på. Så kommer hon igen "EEEEHLIN!!!! BLIR DET NÅGON KÖTTFÄRSLIMPA IDAG ELLER? DET HAR FAKTISKT GÅTT EN KVART!" Men heeeeerregud. Kunde jag inte gjort det direkt då? Så hade jag kunnat somna om en sväng till sen. Min huvudvärk är som sagt ännu värre, känner lite illamående också.. Det tog 1 minut att skära upp den där limpan. Kunde inte hon gjort det själv då istället?

När min mamma har huvudvärk, då kan hon lägga sig. Så ligger hon och skriker på alla andra. Så kommer pappa och säger "men tänk på eran stackars mamma, hon mår faktiskt inte så bra, va snäll mot eran mamma" EEEH? Men man behöver inte va snäll mot sin dotter eller? :S NEEEEJ! "Ta en tablett Ehlin, så blir det nog bättre"

Jag gillar inte att ta tabletter, speciellt inte när jag inte har någonting speciellt att göra. Då vill jag gärna försöka sova bort det istället. Det försvinner bättre då och massa tabletter är inte bra att ta.

Jag vill flytta härifrån. Herregud vad jag inte trivs att bo hemma. Ingen ork eller lust att hjälpa till att städa, laga mat eller nånting. Men när jag bodde hemifrån, då gjorde jag det med glädje. Det är konstigt.

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: luffi

Hey



Kikade förbi och tänkte att jag slänger in en kommentar när jag ändå är här! =)



Allt bra med dig!? Kram Luffi.se

Postat av: bbs

hejjj kan du rösta på mig hos http://kaffehornan.blogg.se/2010/october/rosta-kaffehornans-hojdare.html snälla, jag är nr1:) det vore snällt om du röstade nu för det är sista dagen idag:) kram

Postat av: linda

vill du va med i veckans blogg ?

gå då in på min blogg och kommentera jag är med!

lycka till ;)

Postat av: Maria Karlsson

Hej!

Skulle bara vilja be dig om en jättetjänst :)

Om du gillar min outfit på denna bild, kan du rösta på mig då?



http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=396&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE



Förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer (:

Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Molly

Hejjsan!

Var gärna med och tävla om att bli dagens blogg (:

Fast idag är det en lite speciell tävling , det är

näligen så att vinnaren blir länkkad i EN hel vecka på mina länkningar på bloggens start sida ! (:

kramar

Postat av: Mickaela

Hoppas huvudvärken blir bättre! :)

Postat av: Amanda

Jättefin blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback