14 dagar.

Imorn är det exakt 2 veckor kvar tills vi åker. Nu börjar resfebern komma, och jag börjar bli sjukt pepp på att åka. Imorgon ska jag och Kim umgås igen, dricka lite och Harrys. ÄLSKART!

Idag var jag inne med Lisbeth och besiktade om henne. Hon gick igenom. Det gjorde mig lycklig. Så nu ska jag nog lägga ut henne på blocket, för 5000. Är det ingen som nappar, så behåller jag henne, ställer av henne i vinter och tar henne igen när jag kommer hem.

Läkaren ringde idag också, allt på ultraljudet såg bra ut, alla blodprov och grejer också, så jag fick någon magsyremedicin som jag skulle testa nu i nästan 2 veckor. Blir det bättre, ska jag höra av mig så får jag mer. Blir det värre, ja, då får jag väl åka som jag är, är jag rädd. För jag har inte mer tid att utreda min skitmage.

Imorgon ska jag ta första dosen av drickvaccinet också. Undrar om det smakar bra, vilket jag inte tror att det gör. Men det är nog värt det. :)

Nu ska jag sova. Det har blivit jobbigt att sova nu, min näsa är helt lustig. Den ena näsborren är jätteförkyld, medans den andra är som vanligt. Det är lustigt. Aldrig varit med om något liknande. Så ligger jag på ena sidan så fylls den förkylda borren av snor och jag kan inte sova för det, ligger jag på andra sidan får jag ont i höft och nacke, så det blir svårt att sova! :) Men det fungerar ändå!

Godnatt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback