fest

Igår var det första utekvällen i Vietnam. Det började med 4 groggar på rummet medan vi duschade och gjorde oss iordning, dom bestod av vodka, sprite och körsbärsjuice. Sen gick vi vidare och åt 3-rätters på Oasis, restaurangen vi ätit på flera gånger. Det blev ceasarsallad till förrätt, kött, pommes och champinjon/lök/bacon-sås till huvudrätt och frukt till efterrätt. Där blev det även en jäger och ett glas vin.

Vi gick vidare till Why Not-bar och drack buckets, mai-tai-shotar och jäger-bombs. Vi dansade och pratade med några australiensare. Sen gick hamnade vi på varsin moped och åkte vidare till Sailor-club som låg på stranden. Sanna var generös och betalade 100.000 dong (33 kr) för mopedfärden. Väl där blev det white russian och massa dans och svett.

Sen gick jag och Sanna hem och sov, Therese och Rebecca gick vidare och åt. Sen somnade vi.

Vaknade idag och det ösregnade, vilket det har gjort hela dagen, så bakisdagen har tillbringats med frukost på Oasis, sova, se på tv och äta lite chips.

Nu är klockan 20.00 och vi ska gå ut och äta. Jag vill ha pizza.

Jag älskar att Justin Bieber är överallt för övrigt. Han får mig lycklig!
Jag vill ha sol! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback