Twilight

Jag gillar filmerna. Det gör jag! Men har läst första boken nu. Den var bättre än filmen, och jag vill inget hellre än att läsa alla andra böcker också.

Men så sa Kim något. Att hon inte tänkte läsa bok nummer 3 och 4 förrän filmerna kommit, för filmerna är oftast sämre än bäckerna och då blir man inte besviken. SMART tyckte jag. Så ska jag också göra. Läsa 1an och 2an och sen vänta tills vi sett filmerna.

MEN. Nu fick jag höra att det är massa sex och sånt i 3an och 4an, då blev jag såklart sugen på att läsa dom innan filmerna eftersom att det kommer dröja. Hur ska jag göra? haha




Förresten så fick jag jobb i sommar. På åbro. :D Känns faktiskt riktigt bra. :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mickaela

3an kommer ju 30 juni nu. så inte så lång väntan på den iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback