resa?

Preciiis vad jag behöver. En resa. I måndags va jag arg, sur och väldigt nere. Jag var på jobbintervju och allting gjorde mig deppig. Så åkte jag hem till Kim. Vi kollade lite resor. Kim var väldigt opepp till att åka. Jag tänkte, nej jag tänker inte övertala henne, vill hon inte så vill hon inte. Jag får helt enkelt hitta någon annan att åka med.

Men nej, ingen var på. Ingen alls. MEN, så satt vi där i soffan, Kim sa "Men kolla då, om det finns någon billig, bra resa". Okej. Jag kollar. Nej ingen bra, all inclusive resa. Nej. Det får bli i höst tänkte jag. Men DÄR. Vad var det? 4068:-, Sunny beach, Bulgarien, SPA-hotell, all inclusive. Kan det vara möjligt?

Jag fyllde i alla uppgifter, behövde bara trycka på bekräfta. Jag va tveksam. Det dröjde en liten stund. Så säger Kim "Jaa, tryck då" Så tryckte jag och resan var bokad. Oh. Jag tror inte riktigt att jag fattat det än, att på lördag åker vi! Woo. Så himla underbart.

Det enda som börjat oroa mig lite nu är att, är det verkligen fint väder där nu? Är det varmt och skönt så att man kan sola och bada? Hoppas verkligen det, vad ska vi göra annars? Iofs så finns dricka, har för mig att jag såg något om inomhuspool, massage, jacuzzi osv. Men sol och bad, det är ju därför vi åker?

Jag har köpt en ny dator också. Den är det sötaste jag har sett. Jag är kär. Blev kär direkt. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback