Planering.

Nu har jag nästan packat klart. Jag är stolt över mig själv. Jag har iaf packat ner typ alla kläder och alla skor.


6 par byxor.
säkert 11 linnen och t-shirtar.
10 par trosor
4 par strumpor (jag är optimistisk och tror inte jag behöver strumpor)
2 par ballerina
1 par högklackat
1 par tygskor med lite klack.
1 par bikinitrosor (hade visst slängt dom andra i flytten)
3 par bikiniöverdelar

Vet att det kommer bli så att jag inte kommer använda hälften av det ens, men det är alltid bättre att ha med sig för mycket än för lite.

Jag har också bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorn när vi ska ut. Men jag kommer säkert ändra mig och rota upp något ur väskan när jag kommer till Kim, eller så kommer jag bli besviken på att jag inte hade med mig just DEN toppen, eller DOM byxorna. Vi får väl se. Nu är det som det är.

Imorgon ska jag till Åbro och testa kläder vid 11, efter det ska jag och Kim åka till bildemonteringen och hämta en bränslepump, jag ska lämna av Kim i Södra Vi och åka hem. Lämna bilen till mamma, äta med familjen, packa det sista, duscha, göra mig iordning lite, få skjuts in till Vimmerby igen, gå på systemet, sminka mig och greja. Sen ska vi upp till Elin och Malin och dricka lite för att sen ta oss vidare till Harrys och Klubb29.

Får inte dricka för mycket för jag tänker inte va bakis när vi ska resa hela dagen efter. Det kan inte vara speciellt roligt att må dåligt då. Så får helt enkelt inta lite mindre martini än vad jag brukar. Men det ska nog inte vara några problem!

På lördag åker vi från Vimmerby 12.20, framme på Arlanda vid halv 5-5 och flyget går 18.20. Det ska nog gå bra.

Vet inte om jag hinner skriva mer innan våran resa, men ni får helt klart uppdatering med bilder och sånt efteråt! :) Önska oss lycka till och all lycka med vädret! :D

På återseende.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback