Packa?

Idag borde jag börja packa. Verkligen. Jag avskyr att packa. Det är det tråkigaste jag vet. Jag vet att, när man har packat färdigt så får man åka iväg o allt sånt där. Men nej, packa är så fruktansvärt tråkigt. Samma sak med att packa upp. Det suger verkligen.

Till exempel så var jag i Norge för 2 veckor sen. Det ligger en väska här bredvid sängen och den är inte uppackad. Visst, smutstvätten har jag rotat upp. Men det rena, det som jag inte använde, det ligger kvar i väskan. Är inte det praktiskt? Nu har jag ju en nästan helt packat väska.

Synd bara att det inte är den väskan jag ska ha med mig till Bulgarien. Nej för dit måste jag ha en sån där stor, på hjul. Det ska bli så himla roligt att åka bort. Ja, jag älskar att åka bort, varenda gång, jag älskar att komma härifrån. Varför tycker jag inte det är roligt att packa då?

Sist jag skulle åka till Norge, eller om det var gången innan, så gjorde jag och mamma ett avtal. Hon packade min väska, om jag städade mitt rum innan jag åkte. Så jag satt på en stol, hon tog upp kläder, jag pekade på vilket jag skulle ha med mig och inte. Himla bra deal tycker jag! :)

Jag förstår att ni kanske vill se hotellet vi ska bo på. Jaa. Det kan ni väl få göra då! :)





Ja, vi ska nog få det bra ska ni se! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback