nytt.

Jag hade bestämt mig för att inte skapa någon ny blogg där jag är mig själv och berättar om mitt eget liv. MEN. Nu har jag ändå gjort det. Jag vill skriva av mig om så mycket, och det kan jag inte göra i bloggen jag har anonymt! För där skriver jag bara om ett ämne. :P

Vad jag kände för att skriva av mig om just nu vet jag inte exakt, svårt att bara kasta sig in i något sådär.

Jag är sjuk, sen en vecka tillbaka. Det börjar ta på krafterna och gör mig väl lite svagare än vanligt antar jag. Jag ska på jobbintervju imorgon. Det känns ju bra, på många sätt, men på ett sätt känns det lite surt. Jag vill inte jobba på sommaren, det är då man ska vara ledig tycker jag. Jag älskade förra sommaren, då jag var ledig hela tiden. Bästa sommaren ever.

Men jag behöver ju pengarna.

Det känns tråkigt på det sättet också att jag hade ställt in mig på att få åka utomlands en vecka innan sommaren. Och nu känns det ännu viktigare att åka just för att jag förmodligen ska jobba hela sommaren och vill ha både någonting bakom mig jag kan tänka tillbaka på och massa saker att se fram emot. Men man får göra det bästa av situationen. Det är klart att det ska bli härligt att jobba, känna att man gör något viktigt och man får betalt för det också! :) Så jag ska väl egentligen inte gnälla för att jag inte hinner åka utomlands innan, för tänk så mycket jag kan resa i höst!

Ja iaf. Nu har jag startat en blogg. Som alla andra I guess.! :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback