nya tag

Helgen är slut. Tråkigt, men sant. Allt bra tar slut alldeles för fort.

Det har varit en riktigt rolig helg. Den hade mycket kul att bjuda på. Jag vill att det ska va i fredags idag, så jag har hela helgen framför mig.

Jag fasar för imogon. Åbro. Med ett helt nytt gäng, jag har typ inte träffat någon av dom. Min utbildningstid är slut och jag börjar på allvar imorn. Det känns som att det hade varit tryggt om jag varit med samma gäng som innan. Dom vet ju vad jag kan och inte. Men nu, plus att folket sagt att jag ska va beredd på att en av tanterna är riktigt sur. Hon har till och med fått många att gråta. Malin sa, jag citerar, "det känns till och med som att hon är värre än jag får det att låta" Eh? Okej, då är det antagligen den värsta människan i världen. Jag vill inte träffa henne.

Jag känner mig fortfarande ensam också. Nej , inte roligt.

Nu ska jag äta mat. Riktigt bra bakismat, potatisgratäng, kött, sås osv. Jag älskart!

Kvällen ska jag tillbringa i min säng, med datorn bredvid mig och min bok.

Håll tummarna för att jag överlever morgondagen. :O

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback