justin bieber piggar upp.

Varje dag när jag kommer hem från jobbet lyssnar jag på Justin Bieber - Love me. Eh? Tänkte ni nu, varför lyssnar hon på honom? Men faktiskt. Jag älskar honom. Haha. I Bulgarien, när dom spelade hans låtar på The voice så blev jag glad. (gladare än innan, om det nu var möjligt i Bulgarien)

Men i alla fall, kan tänka mig att det är rätt mycket fjortismusik, MEN jag gillar det ändå! :)

Nu har jag snart gjort en hel vecka på Åbro. Bara imorgon kvar, 6-19.00. Känns väl liiite långt men det ska nog gå bra. Sen ska jag, Kim och Elin på Harrys. Bara vi än sålänge. Får väl se om det blir några fler! :)

För övrigt. Så hatar jag en viss människa. Jag vill inte ha honom i mitt liv längre, han betyder ingenting. Jag har alltid tyckt så fruktansvärt illa om honom att jag aldrig mer ens vill se honom. Så fort jag tänker på honom blir jag arg och irriterad.

(Nej, allt i det övre stycket var ljug, men jag önskar att det stämde)

Nu ska jag ta med min bror till systemet, så ska vi tanka Lisbeth också, hoppas hon lever till Åbro imorn! :)

Godnatt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback