helgen slut.

I fredags jobbade jag 13timmars-pass på Åbro. Det var sjukt segt och jag ville egentligen bara sova. Men samtidigt var jag jättesugen på vin. Eh? Ja, jag har börjat dricka vin. Kan det stämma? Jo, det gör det, OCH jag tycker det är gott. Jag blir sugen på det. Haha. Det är konstigt.

Men iaf, när jag hade jobbat klart så åkte jag upp till Elin och Malin. Jag duschade och fixade iordning mig, och såklart så drack jag lite vin! Efter att ha jobbat så länge och varit vaken sen halv 5 på morgonen behövdes det inte mycket för att jag skulle bli full.

Jag gick hem lite innan dom andra och somnade direkt. Så när Kim kom hem så kunde hon inte väcka mig ens. Jag hann nog bara lägga ner huvudet på kudden så sov jag som en stock. Vaknade vid 8 och låg och pratade med Kim. Vi åt panpizza i sängen och såg OC och Kikki kom och hälsade på lite också.

Sen körde jag Kim till Mariannelund och jag åkte vidare till Hultsfred. Precis när jag skulle kliva ur bilen och gå in och lägga mig i sängen så fick jag ett sms "Hallå, Västervik och festa ikväll?" Ja, jo, men varför inte? Sova kan man väl göra någon annan gång?

Så efter lite mat, vila i soffan, lite phase med familjen och 2 jäger/cola så skjutsade Simon oss till Västervik. Mig, Malin och Elin. Vi satt på en trappa vid sjukhuset rätt länge. Tiden bara flög iväg och rätt som det var va klockan halv 12 och vi begav oss till Morella för att ta en drink. Det blev en rosa pantern. Den satt fint. Fina ögongodis hade vi och titta på. Nötter hamnade på golvet också. Haha.

Harrys i Västervik var nästa stopp. Det var mindre än i Vimmerby och hade typ inget dansgolv. Men men. Sen blev det mat på Åhmans och hemfärd med Kikki. Sjukt bra, trevlig kväll! Tack gullingar! :)

Nu blir det bara lugnt och skönt hela kvällen. En megabra bok, lökringar och Phase med min familj. Underbart helt enkelt.
Nu blir det mat. God mat. Kött i ugnen tillsammans med sås gjord av grädde och soja, med smulad fetaost över och klyftpotatis till med sallad bestående av rödlök, tomat och fetaost. Det kommer sitta sjukt fint!

Imorn är det jobb igen. Eftermiddag denna vecka. 14.36-23.06. Ska bli skönt med sovmorgon varje dag! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback