ensam.

Jag vet inte riktigt vad som tagit åt mig dom här sista dagarna. Jag känner mig så himla ensam. Jag vill ha någon som tycker om mig, som uppskattar mig, som hör av sig till mig bara för att säga att jag är bra. Något sånt vill jag ha. Någon som håller om mig och jag känner mig omtyckt.

Men nej, jag har ingenting sånt. Jag letar inte heller, så det borde ju komma till mig. Men jag kanske är så hemsk. Kanske inte är någon man kan ligga och mysa med.

Jag skulle typ göra vadsomhelst för att bara ligga och se film och kramas just nu. Jag behöver lite uppmärksamhet, känner mig så sjukt ensam.





Jobbet på åbro går bra. Det är typ det enda jag hinner med om dagarna. Jag vaknar, äter frukost, kollar datorn lite, läser, pratar med mamma. Ja det är typ det enda jag hinner med. Känns som att jag och Kim inte träffats på jättelänge och umgåtts. Ska det va såhär hela sommaren? Att den enda jag umgås med utanför åbro är mamma? I så fall kommer jag inte överleva sommaren.

Usch, jag är depp.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mm

vet exakt vad du menar.

Postat av: sara

hoppas du får en fin onsdag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback