bulgarien

Nu är vi i bulgarien. Den första dagen har spenderats i sängen och i baren, det är underbart. Trots att dagen  har varit rätt grå. Det har regnat sjukt mycket och det har åskat. Inte det bästa jag vet. Men all inclusive-baren är helt fantastisk. Han har redan lärt sig att Kim vill ha sin drink blandad, utan sugrör och min ska va oblandad med sugrör. Han har lärt sig att Kim älskar sex on the beach, medan jag helst vill ha en San marcino med 7up. :D

Vi gick en sväng till stan förut. Det började ösregna, vi blev blöta typ in till underkläderna. Men vad gjorde väl det? Med 4 drinkar i kroppen var vi ändå glada och fnissiga. En bil skvätte ner oss heeeelt och hållet framför en busskur med massa folk i, men vad gör väl det? Underbart ändå.

Vi har sett syrener, är inte det underbart? Och vi har sett svarta havet, och en helt underbart fin sandstrand.

Nej nu ska jag låta kim sitta lite innan vi sover. Frukost-buffé imorn, med ett riktigt fint ögongodis. Inte helt fel att äta när det står en sån snygging och tittar och ler mot en.

Vi har det bra här i alla fall, om nån undrade!

Förresten så flög vi med Johan Glantz. Det är väl status om NÅT?

Pusshej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback