vår? sommar?

När jag va liten känns det som att åren va så himla långa. Det känns som att vintern var jättelång och sommarlovet ännu längre. Det var sommar väldigt länge iaf. Vi va mycket i Skåne, Ängelholm när jag var mindre. En vecka där kändes som en månad?

Men nu, nu går allting så fruktanvärt fort. Det var nyss sommar tycker man. Och det var inte alls längesen det var vinter och sådär jättemycket snö! Varför blir det så? Jag vill att sommaren ska va lika lång som den va när  man va liten.

I år har inte våren märkts nånting heller. Det var då ett tag det började bli vår. Några vitsippor och sådär. Men nu? Jag hann inte med, rätt som det var så var löven utslagna, gräset grönt och växte jättefort, blommor utslagna osv. Eh? Vart var jag när allting det här hände? För det känns inte som att jag var i Bulgarien när det hände, för när vi kom hem var det fortfarande kallt?

Jaja. Tråkigt att jag missade våren iaf. Får väl se till att inte missa den nästa år! ;)

Snart jobb igen. Hoppas hon inte är otrevlig idag heller. Jag går min egen väg! :) haha

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback