roligt.

Det ÄR kul för dom, det tycker jag verkligen. Men man kan inte undvika att känna något. Att man blir lite ledsen och börjar fundera på hur det KUNDE blivit. Men jag ska släppa det där och glädjas åt det istället. Jag har trots allt lite mig själv att skylla.

Helgen var underbar. Bara att den gick lite för fort, men det gör väl alla helger? I fredags blev det martini, sex and the city 2, dricka på balkongen hos Kim och Harrys. Det var skitkul, även att vi bara var jag och Kim och en nykter Kikki! Jag antar att jag vet vad som gjorde kvällen extra rolig.

I lördags blev det lugnt och skönt. Vi låg nere i Källängen ett tag. Sen åkte jag hem till Hultsfred, låg ute på gräset med datorn tills det blev kallt.

I söndags var det student för kusin Helene som växt upp och tagit studenten! Tänk att man kommer ihåg när hon föddes men ändå känner jag mig inte äldre än henne. Blev riktigt glad när min "farmor" kom fram och sa "Nu är det ju 2 år sen du tog studenten" Jaaa. Om det ändå vore så väl. Tyvärr är det 4, men skulle varit 5. Känns sisådär småkul! Sånt man får acceptera, att man blir gammal.

Sen igår kväll åkte jag, Kim och Kikki till Västervik och åt på McDonalds. Det var en sjuuukt fin kväll. Solnedgång över vattnet och mycket fint ögongodis att titta på. Perfektare kunde inte min kväll blivit. Sen slutade den ju som den gjorde, men det är sånt man får acceptera.


Ska snart och jobba. Känns inte kul alls idag när jag inte är glad. Usch. Men jag ska försöka le och vara glad, trots allt ett nytt gäng jag ska jobba med, igen. Sista eftermiddagsveckan, sen blir det natt. :)



Kul, skulle ladda upp lite bilder för en gångs skull! men så funkar inte det. Hej underbara dag som vill allt jag vill!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback