mobil?

Jag har en mobil. MEN, funkar den? Ibland går det inte att prata i den, utan att ha på högtalartelefon eller prata i handsfreen. Det gör mig lite ledsen. Det blir också så att man håller tummarna varje gång någon ringer, för att man hoppas på att det går att prata i den.

Mina knappar är jättetröga. 2an, 6an och # går typ inte trycka på. C-knappen ska vi inte ens tala om. Den fungerar typ aldrig. Det gör det väldigt frustrerande att skriva sms, man får liksom inte skriva fel, då är det kört. Så ibland kommer man emot röda telefonen. Då kommer faktan upp om telefonen, typ hur många % laddning det är kvar osv.

Min mobil är slut.. typ. Men jag orkar inte skicka in den igen, jag har garanti kvar men det är ju sånt jobb att skicka in den osv. Jag skulle vilja köpa en ny mobil, faktiskt. Men jag prioriterar nog utlandsresor i höst istället. Får köpa mig någon lite billigare, lite sämre dock, men funktionell mobil.

+ att jag inte kan med några krångliga mobiler med touch och skit. Jag förstår bara inte hur man gör och jag kommer bli riktigt frustrerad av att inte kunna med min mobil
Nej det får bli något enklare, billigare helt enkelt! :P

 



Den här finfina mobilen har jag nu!


Men kanske borde skaffa en sån här, den håller ju iaf.








Bara för att jag inte skulle ladda upp några roliga och viktiga bilder nu, så funkade det såklart.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback