kaos.

Det känns som att mitt liv är lite kaos. Jag har inte riktigt koll på något längre. Jag vet ingenting om framtid och så vidare. Jag orkar inte ta tag i någonting heller. Jag vill så mycket, men jag har inte ork till det. Det gör mig ledsen.

Igår var lite av en kaoskväll också. Jag borde verkligen sluta vilja ha dom svåraste killarna. Men dom man kan få är aldrig något intressant, tyvärr.

Jag har gjort ett litet avtal med mig själv idag. Jag har härmed slutat helt med killar. Jag går nu in i den celibata delen av mitt liv. Ja, helt celibat. Killar är numera kompisar. Ingenting annat. Jag vill inte ha någon kille. Vill inte veta av dom längre. Ni sårar, det är det enda ni gör.

Sådärja. Nu var det ur världen. Det känns redan bättre. Det var igår jag kom på att jag skulle leva så. Man gör inte som han gjorde. Man skrattar inte åt någon som är ledsen för något man gjort. Inte för att jag bryr mig på DET sättet heller, inte det minsta. Men man gör inte så ändå. Jag är ingen leksak.

Ja nu får vi väl se hur det går med mitt nya liv. Det ska bli mycket intressant att se hur länge jag håller det. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback