GAAAAH!

Idag har jag vaknat på helt fel sida. Jag vill gråta, skrika och slå något hela dagen. Varför jag är på sånt här humör vet jag faktiskt bara delvis.

Jag känner mig så sjukt ledsen för att jag saknar min Kim. Mitt liv är inte alls lika roligt nu som det var innan. Men jag vet också att det är sånt man får ta. Man blir vuxen, träffar någon man vill dela sitt liv med osv. Alla planer går i stöpet och sånt. Vi skulle flytta någonstans tillsammans. Men nu är jag inte längre inräknad i den bilden. För nu är det hon och han som ska flytta osv.

Men samtidigt är jag faktiskt väldigt glad att hon träffat någon som hon är så kär i. Faktiskt. Även att det inte låter så. Men lite egoistisk får man faktiskt vara ibland.

Jaja, nog om det iaf. Jag är arg på annat också. Jag är arg för att jag jobbar hela sommaren. Jag vill göra så mycket. Jag vill åka runt lite, vill festa en massa på andra ställen, vill gå på hela festivalen, vill åka till Göteborg osv osv. Men i höst, då ska jag åka utomlands. Det ska jag göra. :) Och på midsommar ska jag, Elin, Mathilda och Malin åka till Öland. Åh vad jag längtar! :D

Nej. Om jag skulle ta tag i mitt liv och försöka bli lite gladare.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback