depp.

Sommaren brukar vara den tid jag inte är det minsta depp, eller ledsen. Vad är det då som har hänt? Är det att jag jobbar som gör det? Eller att jag inte träffar mina kompisar typ någonting?

Idag är det i alla fall fredag, vi ska festa och ha roligt! Imorgon börjar Kim jobba halv 3. Men men. Hinner iaf träffas några timmar imorn också.

Imorn åker jag och Malin till Linköping också. Ska bli kul att åka iväg lite. Jag ska försöka hitta lite skor tänkte jag. Vill ha några lättare än dom jag har.

Det har varit två helt för jävliga dagar på jobbet. ALLT som kan gå fel har gått fel. Jag förstår inte. Igår preciiis när jag kollade på klockan, fem minuter kvar innan jag skulle få gå hem. DÅ blev det kaos. Typ 100 flaskor som låg huller om buller, bandet gick fortfarande, flaskor krossades. Hm. Det var helt okej jobbigt. Jag ville dö just nu. Hann såklart inte fixa allting på 5 minuter, så det var bara att meddela hon som bytte av att det såg ut lite, och be om ursäkt.

Börjar på söndag kväll igen. Nattvecka. Får se hur det går.

Nu ska jag i alla fall njuuuta av helgen! Ska gå upp ur sängen, äta frukost, duscha och sen dra mig in till Vimmerby och träffa Kim. :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback