arg!

Nej nu blir jag verkligen arg. Har försökt ladda upp bilder på bloggen i varje inlägg jag skrivit typ. Men funkar det? NEEJ! Det gör det inte. Och innan har jag inte orkat bry mig något. Men idag, ja nu rann det över i bägaren minsann!

Åh. Hade jag varit en hund, hade jag morrat HÖGT! Vafaaan. Jag har ju hur mycket bilder som helst jag vill lägga upp. Men nej. Då får jag väl bara skriva tråkig text som ingen orkar läsa.

Nu ska jag iaf äta grillat, sen åka in till Malin, Elin och Mathilda och planera Öland. Det ska bli mys. Sen vid 19.54 börjar jag jobba för att sluta 06.06. Kul natt när man har huvudvärk och är trött! Jag längtar tills imorn typ 7. Då jag äntligen ligger i sängen med öronproppar och ska sova! Jag antar att jag kommer va dödare än... ja, på festivalen till och med. :)

Pussheeej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback